پربازدیدهای وبگردی؛

دستفروشی نخبه کردستانی! / پیامبر خدا (ص) را می‌شود نقد کرد، برجام را نه!/آخرین امید شاه برای جلوگیری از سقوطش چگونه به یأس تبدیل شد؟/بزرگترین خطری که جهان را در سال 2018 تهدید می‌کند!

در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

حقوق ماهیانه « سید حسن نصرالله» چقدر است؟/با محبوب‌ترین خوراکی های 2018 آشنا شوید!/عجیب‎ و غریب‌ترین پدیده هایی که فقط در زمستان دیده می‌شوند!/درآمد روزانه 220 میلیون تومانی فوتبالیست مشهور!


دستفروشی نخبه کردستانی! +تصاویر
آنقدر دلش از دست مسئولان گرفته است که امیدش در مورد اینکه تغییری در وضعیتش ایجاد شود را از دست داده است؛ زیرا معتقد است همه می‌دانند او کجا بساط می‌کند و بهانه‌ای برای اینکه نمی‌دانستند او کجاست، وجود ندارد.


 پیامبر خدا (ص) را می‌شود نقد کرد، برجام را نه!
مدیرمسئول کیهان درباره اعتراض وزارت امورخارجه به نقد برجام گفت: وقتی رئیس دولت معتقد است که پیامبر خدا (ص) و امامان معصوم (ع) را می توان نقد کرد، چرا نقد برجام را برنمی‌تابند.

پیامبر خدا (ص) را می‌شود نقد کرد، برجام را نه!


آخرین امید شاه برای جلوگیری از سقوطش چگونه به یأس تبدیل شد؟+ فیلم
محمدرضا پهلوی با تشکیل شورای سلطنت قصد داشت به نحوی در قدرت بماند اما استعفای ناگهانی سید جلال‌الدین تهرانی، تمام امید او را ناامید کرد.


رَکَب خوردن رسانه ملکه از انتشار فیلم مجلس خبرگان/ در جلسه تاریخی 14 خرداد 68 چه گذشت؟
انتشار فیلم جلسه مهم و سرنوشت سازِ ۱۴ خرداد ۶۸ مجلس خبرگان توسط رسانه بی بی سی نتیجه معکوس داشت زیرا فیلم مزبور حاوی هیچ نکته پنهانی نبود.


جرم گیری دندان، انجام بدهیم یا نه ؟
یکی از روش‌های پیشگیری که تقریبا در تمام دنیا بر انجام آن تأکید می‌شود، روش جرم گیری است. در عین حال بسیاری از افراد در جامعه ایرانی انجام آن را برای دندان‌ها مضر می‌دانند اما این باور صحیح نیست.


چهره واقعی ربا خواران در قیامت/ رباخوار چرا به «جنگ با خدا» می‌‌رود؟
رباخوار، گمان نکند با مردم محروم طرف است، بلکه خداوند به حمایت از محرومان برخاسته و از حق آنان دفاع مى‌‏کند و او باید بداند که در این جنگ، در یک طرف او قرار دارد و در طرف دیگر، خداوند.


از درس مهمی که یانکی‌ها از فروش جنگنده به ایران گرفتند تا حضور یک سیستم عجیب در اف ۳۵+تصاویر
بعد از انقلاب، ناوگان بزرگ جنگنده‌های ساخت آمریکا در ایران تا سال‌ها در خدمت باقی ماندند .


بزرگترین خطری که جهان را در سال 2018 تهدید می‌کند!
حملات سایبری و سرقت اطلاعات مالی و خصوصی افراد و سازمان‌های مختلف، در صدر فهرست تهدیدات و خطرات احتمالی در سال جاری میلادی ۲۰۱۸ قرار گرفته‌اند.


بهترین دعا برای سلامتی پدر و مادر چیست؟
کارشناس علوم قرآنی گفت: در روایات در مورد پدر و مادر بسیار سفارش شده است که اگر پدر و مادر حتی ظلم هم به فرزند کنند نباید فرزند صدای خود را بالا ببرد بلکه باید برایشان دعا کند تا با آن دعا، پدر و مادر به راه صلاح وارد شوند.

بهترین دعا برای سلامتی پدر و مادر؟


"کبد چرب" خود را با این شربت گوارا درمان کنید + دستور تهیه
از گذشته‌های دور، خواص متعدد یکی از شربت‌های صددرصد ایرانی مورد توجه اطبای کشورمان بوده که برای بسیاری از بیماری‌ها از جمله "کبد چرب" تجویز می‌شود؛ در این مطلب با خواص این شربت و دستور تهیه آن آشنا می‌شوید.

انتهای پیام/

اخبار پربازدید گروه وبگردی

 

برچسب ها: پربازدید ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.